TERMENE ȘI CONDIȚII (T&C)

Folosirea website-ului și crearea unui cont de utilizator necesită acceptarea de către dumneavoastră a acestor T&C și a Politicii de Confidenţialitate (inclusiv acordul pentru folosirea cookie-urilor). Împreună, aceste documente reprezintă contractul dintre dumneavoastră și Krista, conținând drepturile și obligațiile reciproce ale părților.

Prin folosirea în orice fel a acestui website, declaraţi că aveţi 18 ani împliniți şi că acceptați în mod expres acești T&C. În caz contrar, vă rugăm să nu folosiţi website-ul.

Vă încurajăm să imprimaţi sau să salvaţi aceşti T&C (în versiunea afișată la data comenzii acceptate de noi), deoarece este posibil ca noi să nu îi stocăm și să nu îi mai puteți accesa ulterior.


CINE SUNTEM?

Website-ul www.krista.ro (denumit in continuare și website-ul nostru sau acest website) este deținut și operat de către SC KRISTA PERFECT DISTRIBUTION SRL, cu sediul social în Fundeni, jud. Ilfov, Str. Cireșului, nr.43G, înmatriculată la Registrul Comerțului sub J23/3131/2019, Cod Identificare Fiscală RO25449936 (denumit în continuare Krista sau noi). 

SCOPUL TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR (T&C)

Pentru a înțelege condițiile de utilizare a website-ului nostru, modul în care vă puteți înregistra și crea un cont de utilizator (în calitate de consumator sau în numele entității juridice pe care o reprezentați), cât și pașii pe care trebuie să-i urmați pentru a comanda produse, vă rugăm să citiți detaliile de mai jos.

CONTUL DE UTILIZATOR

Pentru a putea comanda și achiziționa produse de pe acest website, trebuie să introduceți câteva date. 


Cum se creează contul de utilizator?

•Voluntar, de către dumneavoastră. În acest scop, vă vom solicita să introduceți anumite date cu caracter personal.
sau,
• De către operatorul nostru - în numele dumneavoastră, atunci când preferați să comandați produsele prin telefon sau prin intermediul rețelelor de socializare; cu acordul dumneavoastră, operatorul vă va prelua și introduce datele cu caracter personal în cont. Prin oferirea datelor solicitate vă oferiți acordul și acceptarea termenilor și condițiilor.
Ca să aflați ce date cu caracter personal putem colecta despre dumneavoastră, cum le folosim și cum vă obținem acordul, vă rugăm să ne consultați Politica de Confidenţialitate (https://krista.ro/confidentialitate). 

Dacă NU sunteți consumator (ci reprezentant al unei entități juridice):

Când comandați produse nu în calitate de consumator, ci pentru o entitate juridică (de exemplu, companie, ONG, PFA) pe care o reprezentați și în numele căreia acționați, va fi nevoie să ne furnizați şi câteva informații despre această entitate (în plus față de datele dumneavoastră pentru crearea contului):
• Denumire și Sediu social;
• Număr de înregistrare la Registrul Comerțului sau în Registrul Național ONG (după caz);
• CUI sau CIF;
• Banca şi Contul entităţii juridice.
Când comunicați cu noi în numele respectivei entități juridice pe care o reprezentaţi, implicit declaraţi în mod expres că aveţi autoritatea de a acţiona în numele acesteia; acordul dumneavoastră asupra acestor T&C va obliga din punct de vedere legal respectiva entitate.

Administrarea contului

Folosind setările din contul de utilizator, puteți să vă completați informațiile, să corectați eventuale erori ivite cu ocazia introducerii datelor și să ne cereți să schimbăm sau să vă reamintim parola.
Contul de utilizator este doar pentru uzul personal şi nu îl puteți transfera. Nu trebuie să autorizaţi sau să permiteţi oricărei alte persoane să îl folosească. Avem dreptul să vă suspendăm/închidem contul (inclusiv să ștergem informaţiile pe care le conține) oricând avem motive să credem că este folosit ilegal sau contrar acestor T&C.

Cum plasați comanda

Comanda dumneavoastră reprezintă oferta dumneavoastră de a cumpăra de la Krista. Puteți plasa o comandă de produse urmând procesul de comandă de pe website sau prin telefon.
Comanda prin intermediul website-ului presupune următorii pași:
• Autentificarea în contul dumneavoastră de utilizator dacă aveți un cont creat;
• Selectarea produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături;
• Click pe butonul „Vezi coșul”pentru revizuirea comenzii;
• Click pe butonul „Finalizează Comanda” - unde apare o listă a cumpărăturilor dumneavoastră, prețul și costul livrării;
• Intră în cont dacă ai cont creat, sau bifează „Doresc comanda fără cont” și adaugă datele solicitate cu privire la:
- date de contact
- livrare
- facturare
- plată
- observații (dacă aveți)
• Bifați căsuța Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform Politicii de Confidentialitate a magazinului
• Apăsați butonul TRIMITE COMANDA.
 
De asemenea, puteți plasa o comandă de produse și prin intermediul telefonului (oral sau scris, pe pagini si aplicatii) – oferind operatorului nostru datele necesare pentru a vă deschide (în numele dumneavoastră) un cont de utilizator, inclusiv o adresă validă de e-mail prin intermediul căreia să se poată realiza acceptarea comenzii dumneavoastră și confirmarea ei. Prin oferirea acestor date va oferiti acordul implicit ca operatorul sa bifeze casuta Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform Politicii de Confidentialitate a magazinului.
Trebuie să vă asiguraţi că detaliile comenzii dumneavoastră sau orice alte informaţii pe care ni le oferiţi sunt corecte. Pe parcursul procesului de comandă, înainte de a plasa comanda, puteți verifica, modifica și corecta eventuale erori ce ar putea apărea, inclusiv să revizuiți lista produselor comandate - utilizând funcția „schimbă” și/sau apăsând butonul „Înapoi” din browser-ul de Internet sau indicând modificările către operatorul nostru (în cazul comenzii prin telefon). Ne rezervăm dreptul de a efectua verificări și de a vă solicita date suplimentare înainte de a vă accepta comanda.

Confirmarea comenzii şi Încheierea contractului
După ce ați plasat o comandă pe website, vă vom trimite un e-mail de confirmare și de recepție a comenzii. Primirea acestui email reprezinta inregistrarea comenzii. In cazul in care un produs sau mai multe nu mai sunt disponibile, Krista isi rezerva dreptul de a confirma disponibilitatea in maxim 3 zile lucratoare de la receptionarea comenzii.
După ce ați plasat o comandă prin telefon, vă vom trimite un e-mail de confirmare cu un sumar al comenzii telefonice și recepționarea ei. De asemenea, acest e-mail va conține și link-uri către conținutul Politicii de Confidenţialitate și al acestor T&C pe care vă invităm să le studiați.
Contractul implică obligația dumneavoastră de a ne plăti produsele comandate. Vă încurajăm să păstrați e-mail-ul prin care vă acceptăm comanda și vă confirmăm încheierea contractului. Dacă nu încetează potrivit legii, contractul va dura până la livrarea și plata integrală a tuturor produselor comandate.
 
Onorarea comenzii
Onorarea oricărei comenzi de către noi e condiționată de disponibilitatea produselor comandate. Dacă un produs comandat e momentan indisponibil, vă vom anunța de îndată, de preferat înainte de acceptarea comenzii; iar dacă ne comunicați că nu doriți să așteptați până devine disponibil, vom face aranjamentele necesare pentru a vă restitui integral orice sumă încasată deja, în termen de 7 zile calendaristice de când ne-ați comunicat decizia dumneavoastră. 

Efectuarea unei comenzi pe site-ul https://krista.ro reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile de mai jos, de aceea vă rugăm să citiți.

Este posibil ca anumite produse să nu fie disponibile, deoarece între momentul plasării comenzii și momentul acceptării acesteia, stocul să se modifice sau stocul real să fie diferit de cel online. Dacă un produs comandat nu mai este pe stoc, veți fi anunțat în mail-ul de confirmare al comenzii sau ulterior de către unul dintre consultanții noștri, prin email sau telefonic.
După ce ați lansat comanda, veți primi un email cu rezumatul acesteia (comanda va avea statusul "Comanda în așteptare confirmare stoc"). Acest email reprezintă doar înregistrarea cererii dumneavoastră de comandă, nu și confirmarea prezenței produselor în stoc. După verificarea fizică a stocului și ambalarea produselor, veți primi un email de confirmare expediere a coletului, ceea ce înseamnă ca produsele comandate sunt pe stoc, au fost ambalate și predate curierului pentru a fi livrate.
Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, să vă descărcați factura (factura se trimite fizic în colet sau pe email doar la cererea expresă a clientului), să modificați/ștergeți profilul dumneavoastră sau să faceți comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.
Preturile afișate includ TVA.
Acești “termeni și condiții” se constituie ca și contract în momentul confirmării noastre scrise că produsul există fizic în stoc și poate fi expediat de la noi. În cazuri excepționale puteți fi contactat/ă cu privire la modificarea comenzii din motive independente de noi.
Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare prealabilă.
Imaginile produselor din magazin sunt cu titlu de prezentare. Produsele pot diferi uneori față de imaginile ce le prezintă în fotografii, în funcție de furnizorii cu care lucrăm și în funcție de stocul existent. Pentru a evita confuziile, întrebați de disponibilitatea produsului ca formă, culoare sau alte variabile înainte de a comanda, dacă nu este specificată exact culoarea, dimensiunea, modalitatea de ambalare sau numele exact (de exemplu la personaje, imprimeuri, combinație de culori), în lipsa unei specificații exacte de model, culoare, se va trimite produsul existent în stoc, fără o informare prealabilă. Krista.ro face eforturi in permanenta pentru a păstra corectitudinea informaţiilor din acestă pagină. Uneori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Afișarea pe ambalaje a unor accesorii sau funcții incluse în pachet, dar neprezentate pe site ca accesorii incluse sau funcții ale produsului, nu obliga Krista să le ofere, acestea nefiind incluse în pachetul prezentat în descriere și/sau imagini.

METODE DE PLATĂ (https://krista.ro/metode-de-plata)
1. Numerar
2. Card bancar
3. Transfer bancar


1. Numerar
 Plata numerar se va face în momentul primirii produselor comandate. Livrarea produselor se face printr-un curier rapid. În momentul recepționării produselor se va face plata. Încasarea banilor se va face de către agentul care vă livrează produsele. Solicitați chitanța agentului de curierat.


2. Card bancar
SC Krista Perfect Distribution SRL, deținătoarea www.krista.ro, încasează on-line contravaloarea produselor sale prin intermediul serviciului de plata on-line a procesatorului de plăți online. Puteți alege dintre următoarele metode de plata: card de credit/debit. Dacă ați selectat plata cu cardul cu un card de credit/debit ca metoda de plată, veți fi redirecționat către procesatorul de plăți, unde este necesar să completați un formular cu datele despre acesta. Dacă tranzacția prin card a fost reușită, următorul ecran vă mulțumește pentru comanda pe site-ul nostru și vă oferă informațiile relevante pentru comanda. Aceste informații le veți primi, de asemenea, prin e-mail.


3. Transfer bancar
În acest caz este nevoie ca la finalul comenzii să ne precizați acest lucru, iar după confirmarea telefonică a comenzii (confirmare stoc sau culoarea aleasa sau măsura) veți primi factura fiscală sau proformă aferentă comenzii înregistrate și veți putea face transferul bancar în contul afișat pe factură sau in contul din Trezorerie dacă se dorește.

LIVRAREA (https://krista.ro/livrare)

Cum primesc coletul?

Livrarea produselor din magazinul online Krista.ro se face doar pe teritoriul Romaniei.

Termenul de livrare poate varia între 1 și 4 zile lucrătoare, în funcție de momentul ridicării coletului de către curier și localitatea de destinație! Termenul de livrare estimat la fiecare produs se refera in primul rand la predarea coletelor catre curier, insa livrarea depinde de fiecare curier in parte, in general livrarea se face in 1-2 zile lucratoare.

ATENȚIE! În perioada Sărbătorilor și a zilelor libere legale, termenul de livrare al coletelor se poate prelungi, datorită volumului foarte mare de colete pe care îl au curierii. 

Costurile de livrare si procesare comanda includ: manevrare și împachetare, ambalaje utilizate, transportul propriu-zis până la adresa dumneavoastră, TVA, rambursul sumelor aferente, fara alte costuri suplimentare. Ele se vor aplica o sigură dată pentru colet/expediție.

Metode de transport

  • Livrare prin curier NATIONAL
  • Locker EasyBox Sameday
  • Livrare prin curier - Local (Bucuresti si Ilfov)
  • Livrare produse voluminoase
În cazul în care localitatea în care se dorește livrarea se află înafara ariei de acoperire a curierilor, timpul de livrare poate crește cu 1-2 zile lucratoare.

În cazul în care curierul nu livrează în zona dorita de client, clientul poate alege fie modificarea adresei într-o zonă în care Sameday livrează, fie trimiterea la sediul nostru a oricărui curier cu care dorește să i se facă livrarea, caz în care nu ne asumăm taxele de trasnport solicitate, nefiind aplicate aceleași taxe asigurate de noi.

Costuri de transport

  • 14,90 lei - taxa standard pentru transport
  • 11,90 lei - taxa Locker easyBox cu plata online 
  • PROMOTIONAL: comenzile mai mari de 400 lei beneficiaza de livrare gratuita, cu exceptia categoriilor care includ produse de mari dimensiuni*.
  • pentru toate localitățile din România
  • fără taxă de km suplimentari
  • Comenzile plasate pana in ora 13:00 pot fi expediate de la noi in aceeasi zi, in functie de volumul de comenzi.
  • Livrare în 1-3 zile lucrătoare de la expediere (termen influențat de localitate si rutele curierilor). Sambata si Duminica nu sunt considerate zile lucratoare.
  • Termenul de livrare afisat in dreptul produsului se refera la termenul nostru de predare catre curier.

Costuri de metode plata si alte servicii specifice
  • 0 lei - plata cu cardul (RECOMANDAREA NOASTRA)
  • 5 lei - taxa procesare, care inseamna taxa plata ramburs la curier sau cu cardul la lockere
* Livrarea produselor de mari dimensiuni

Taxa de livrare pentru produse de mari dimensiuni se aplică în funcție de volumul acestora, indiferent de valoarea comenzii. Categoriile considerate fiind de mari dimensiuni sunt:
- Carucioare pentru copii
- Balansoare si leagane
- Scaune auto
- Triciclete pentru copii
- Patuturi si mobilier pentru camera copilului
- Birouri pentru copii
- Premergatoare 
- Jucarii de exterior
- Fotolii din plus pentru copii

Pentru comenzile voluminoase ne rezervam dreptul de a solcita plata in avans a comenzii.                                                                                                            


POLITICA DE RETURNARE (https://krista.ro/politica-de-retur)


Conform legislației în vigoare, consumatorul poate renunța la comandă în decurs de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Renunțarea la cumparare este aplicabilă doar clienților persoane fizice!
Pentru renunțarea la comandă, înștiințarea se va face prin una din urmatoarele metode:
1. din formularul special creat https://krista.ro/formular-retur-produse sau
2. din pagina de contact (https://krista.ro/contact), menționându-se în cadrul mesajului numărul de comandă sau
3. în scris la adresa de mail: krista@krista.ro

ATENȚIE!

  • produsul returnat este bine să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit, impachetat suplimentar fata de ambalajele originale, asa cum a fost livrat), pentru a evita deteriorarea în timpul transportului;
  • în cazul în care au fost achiziționate mai multe produse identice, se va putea returna doar un produs desigilat, restul cantității fiind acceptat pentru retur doar dacă vor fi sigilate;
  • în cazul în care au fost achiziționate mai multe produse identice și se va returna doar o parte din cantitatea achiziționată, se va putea returna doar produse sigilate;
  • cheltuielile de returnare vor fi suportate de client (conform art.14 din OUG 34/2014), iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice;
  • dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, legea ne dă dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acestă clauză se aplică conform OUG nr. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în articolul 14 (https://www.trusted.ro/faq-trusted-ro/oug-nr-34-2014/#art14). Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calităților si funcționării produselor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de functțonare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic. De exemplu: Cumpărătorul trebuie doar să monteze și să probeze un cărucior pentru bebeluși/copii doar în interior, nu să il scoată afară, unde roțile pot fi uzate, zgâriate, murdărite etc. În aceeași categorie, de diminuare a valorii bunurilor intră și ambalajele lipsă, rupte sau deteriorate, neambalate suplimentar, așa cum au fost livrate.
  • Coletele retur trimise din inițiativa dvs nu vor avea sume de ramburs, acestea neputând fi acceptate de la curier. În cazul in care clientul alege trimiterea coletului cu orice firma de curierat dorește, acesta va fi fără ramburs, iar plata transportului va fi suportată de către client.
  • Pentru coletele ridicate de curier la inițiativa noastră, curierul va avea toate datele (awb) pentru recepționarea coletului in conditii legale.
  • Toate acestea sunt aplicabile oricarui retur, indiferent de motivul returnarii (inclusiv in cazul in care s-a livrat un produs eronat de catre operatorul economic). Utilizarea sau deteriorarea unui produs care nu a fost in comanda reprezinta insusirea acelui produs si conduce la aplicarea legii in vigoare.

 
Orice retur ridicat de firma de curierat cu care colaborăm (curier trimis de către noi) va beneficia de un tarif fix, care poate fi diferit in functie de greutatea si dimensiunea coletului (colete de dimensiuni normale 20 lei, colete de mari dimensiuni 35 lei - vezi lista produselor in *Livrarea produselor de mari dimensiuni). Aceasta sumă va fi reținută din suma de restituit conform returului. In cazul oricarei optiuni de trimitere a returului, daca comanda a fost achitata ramburs, taxa de procesare ramburs nu va fi restituita.
 
În cazul defectelor (defecte de fabricație ascunse, deteriorări la transport, funcționalități defectuoase, componente lipsă), costul total al transportului va fi suportat de către noi (Krista.ro), doar la trimiterea curierului de către noi. În cazul în care clientul dorește trimiterea coletului cu orice firmă de curierat dorește, aceasta va fi fără ramburs, iar plata transportului va fi suportată de către client. 
Și în acest caz inștiințarea se va face
1. din formularul special creat https://krista.ro/formular-retur-produse sau
2. din pagina de contact (https://krista.ro/contact), menționându-se în cadrul mesajului numărul de comandă sau
3. în scris la adresa de mail: krista@krista.ro
 
Exceptări de la dreptul de retragere conform Art.16 din OUG 34/2014:
lit. d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
lit. e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (de ex. olițele, reductoarele, colacii gonflabili sau alte produse umflate cu gura).
 
Diminuarea valorii Bunurilor returnate

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță, Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumpărătorul trebuie doar să probeze în interior un cărucior, tricicleta sau trotineta, nu să il scoată în parc, afară sau în medii unde s-ar putea uza roțile, să nu deterioreze sau să arunce ambalajele originale etc.
Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.
În cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate, inclusiv înlocuirea ambalajului și aducerea la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferență dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al Bunului returnat, Vânzătorul va reține o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului in proporție de 5%-50% din valoarea inițială a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata către Cumpărător după recepționarea și verificarea Bunurilor returnate.”
Informatii privind exercitarea dreptului de retragere
Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.


Perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând de la ziua la care intrați dvs sau o parte terță, alta decât transportatorul, în posesia fizică a produselor.
Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.


Consecințele retragerii


Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dvs, inclusiv costurile livrării inițiale, cu excepția cazului în care comanda este returnată parțial (când se returneaza doar o parte dintre produsele comandate) și cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dvs de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
 
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă la adresa sediului de la care au fost expediate, adresă pe care o veți primi în scris, prin email, imediat după confirmarea primirii solicitării de retragere, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
 
CONCILIERE AMIABILĂ

Pentru cazurile în care nu ați găsit răspuns favorabil sau doriți să rezolvați orice problemă legală apărută în relația cu krista.ro vă rugăm să folosiți adresa de email legal@krista.ro sau pagina de contact https://krista.ro/contact. În acest caz, termenul de răspuns va fi de maxim 3 zile lucrătoare.

Garanția produselor (https://krista.ro/garantia-produselor)

SC Krista Perfect Distribution SRL cu sediul social în Fundeni, Str. Cireșului, nr. 43G, jud. Ilfov nr. de ordine in Registrul Comerțului - J23/3131/2019, avand codul unic de inregistrare 25449936 , cont IBAN RO32BREL0002001295630100 deschis la LIBRA BANK sucursala COLENTINA, declară pe propria răspundere, în conformitate cu pevederile O.G. nr.21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii 296/2004 privind Codul Consumului și ale Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, că produsele comercializate sunt în conformitate cu normele în vigoare ale Comunității Europene.
Pentru produsele comercializate, SC Krista Perfect Distribution SRL acordă o garantie de conformitate în conditiile Legii 449/2003, calculată de la data achiziționării produselor, garanție oferită în baza facturii.

Modalitatea de asigurare a garanției de conformitate

În condițiile Legii 449/2003, vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existent la momentul livrării produselor.

  • În cazul constatării lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, ca măsura reparatorie, înlocuirea sau repararea produsului în funcție de opțiunea sa, în fiecare caz fără plată, cu excepția cazului în care această solicitare este imposibilă sau disproporționate sau de a beneficia de reducerea corespunzătoare a prețului ori de reziliere a contractului privind acele produse, în condițiile Legii 449/2003 (art. 13 si 14).
  • Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facută în cadrul unei perioade rezonabile stabilită în funcție de gravitatea defectului. Perioada de reparare sau înlocuire a produsului se va specifica în momentul când Cumpărătorul predă Vânzătorului produsul defect.
  • Lipsa conformității produselor trebuie notificată vânzătorului într-un termen de 3 zile de la data constatării acesteia. Dacă Cumpărătorul nu îl informează pe Vânzator despre lipsa de conformitate a produsului în termen de 3 zile de la data la care constată acest lucru, el nu mai poate solicita măsuri reparatorii.
  • Lipsa conformității aparută intr-un termen de 1 lună de la livrarea produsului este presupusă că a existat la momentul livrării acestuia, până la proba contrară. Dacă această lipsă de conformitate a produsului apare după această dată, Cumpărătorul trebuie să facă dovada că acesta a existat încă de la data achiziției.
  • Produsele beneficiază de garanție pentru vicii de fabricație dovedite pe baza expertizei efectuate de un organ neutru abilitat.
  •  
    KRISTA PERFECT DISTRIBUTION SRL oferă o garanție legală (2 ani) pentru produsele care prezintă defecte de fabricație.
    Această garanțIe legală începe să curgă din ziua achiziției produsului și se consideră valabilă numai pentru persoana care a cumpărat produsul, în baza facturii fiscale.
    Vă rugăm să păstrați dovada achiziției produsului (număr comandă, chitanța, bonul fiscal, factura din cont etc)
    Garanția este valabilă numai pe teritoriul României și trebuie înregistrată ca atare.

    Ce acoperă garanția legală Krista:
        - orice defect de producție, orice lipsă de conformitate.

    Ce nu acoperă garanția legală Krista:
  • uzura normală a produsului;
  • utilizarea defectuoasă a produsului și nerespectarea instrucțiunilor de utilizare ale acestuia;  
  • deteriorarea accidentală sau intenționată a produsului;  
  • deteriorările cauzate de către companiile de trafic aerian; 
  • reparațiile sau modificările executate de către o persoană neautorizată; 
  • utilizarea unor accesorii sau piese de schimb neomologate de către Krista; 
  • răzgândirea clientului cu privire la achiziția efectuată; 
  • produsul nu mai corespunde dimensiunilor copilului; 
  • deteriorarea bureților care îmbracă mânerele căruciorului, roților și materialelor textile ca urmare a utilizării produsului. 

    Procedura în caz de defecțiune a produsului aflat în garanție: 
    - în primă instanță, vă rugăm să contactați vânzătorul de la care ați achiziționat produsul și să îi furnizați dovada achiziției (chitanța de la curier, număr comandă, factura din cont etc);
    - dacă produsul se va considera defect după evaluarea acestuia, Krista poate proceda astfel, după caz:
         - va oferi piese de schimb;
         - va repara produsul;
         - sau îl va schimba - în acest caz, produsul defect și aflat în garanție se va schimba cu un produs identic sau similar, dacă produsul deținut de client nu se mai află în stoc, nu se mai produce sau prezintă vicii ascunse sau care nu au putut fi prevăzute la momentul achiziției. În condițiile în care clientul va accepta produsul similar, iar acesta este mai ieftin decât cel achiziționat initial sau se află într-o campanie de reducere, se va lua în considerare prețul întreg al produsului similar (ofertele nu pot fi cumulate), iar diferența dintre acesta și produsul inițial se va achita în produse, la alegerea clientului.

    Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facută într-un termen de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunostința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul Vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-primire (curier).

Lipsa conformității produselor trebuie notificată Vânzătorului într-un termen de 2 luni de la data constatării acesteia. Până la proba contrară, lipsa de conformitate aparută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Dacă defectul reclamat de către Cumpărător nu a survenit din fabricație, Krista își rezervă dreptul de a repara produsul sau de a furniza piese de schimb doar contra-cost.
Această garanție se oferă în afara drepturilor noastre statutare, fără a le înlocui.
Puteți solicita piese de schimb prin intermediul unui e-mail la adresa krista@krista.ro, cu specificarea numărului de comandă sau a numărului de factură.


Pentru garanții, înștiințarea se va face prin una din urmatoarele metode:
1. din formularul special creat https://krista.ro/formular-garantie
2. din pagina de contact (https://krista.ro/contact), menționându-se în cadrul mesajului numărul de comandă sau
3. în scris la adresa de mail: krista@krista.ro
 

SERVICII PRODUSE (https://krista.ro/servicii)

Informații privind asamblarea sau ambalarea produselor

 
Dacă ați optat pentru una dintre opțiunile menționate în titlul de mai sus, trebuie să vă aducem la cunoștință următoarele:
- La asamblarea produselor, pachetul este desigilat și apoi montat de catre profesioniștii krista.ro. Atenție! Pot apărea riscuri de deteriorare în urma transportului, produsul aflându-se într-un ambalaj modificat, fiind într-o poziție nu tocmai corespunzătoare. Krista.ro nu își asumă nici un fel de răspundere în urma posibilelor incidente ce pot apărea pe durata transportului. Pentru acest serviciu se percepe o taxă suplimentară care se regăsește în factura comenzii.
- Ambalarea de tip cacou a produselor este realizată de profesioniștii Krista.ro și în urma acesteia se percepe o taxă suplimentară care se regăsește în factura comenzii, iar în caz de retur, taxa de ambalare cadou nu se returnează. 
ATENȚIE! Produsele asamblate sunt verificate de către departamentul specializat din cadrul Krista.ro și nu pot fi returnate.

Prezentarea produselor pe website

Depunem toate eforturile pentru a prezenta cât mai corect aspectul, culoarea, caracteristicile şi descrierile produselor pe website. Însă, înţelegeţi şi acceptaţi faptul că pot exista diferenţe între produsele reale şi modul în care acestea apar pe website, uneori culorile pe care le vedeți depind de setările dispozitivului pe care vedeți ofertele. De exemplu, uneori, etichetarea si ambalajul produselor pe care le primiți pot diferi de imaginile de pe website.
 

Conţinut postat de dumneavoastră

În mod obișnuit, aveți posibilitatea să scrieți comentarii la produsele de pe website și la articolele de pe blog-ul asociat website-ului, inclusiv să folosiți trimiteri (share) și aprecieri (like) prin intermediul rețelelor de socializare.
Dar, oricând vă permitem încărcarea de conţinut pe website, trebuie să vă asiguraţi că acel conținut este corect, nu induce în eroare, nu încalcă dispozițiile legale și/sau drepturile unor terți. De asemenea, conținutul dumeavoastră nu poate fi defăimător, ofensator, vulgar, rasist, obscen, abuziv, ameninţător, hărţuitor, neadecvat și nu poate încălca confidenţialitatea sau intimitatea altei persoane.
Ne rezervăm dreptul să suspendăm, să modificăm sau să ștergem orice conţinut - fără notificare - dacă acesta reprezintă obiectul unei plângeri, dacă a fost comisă o faptă penală,  dacă avem motive să credem că încalcă acești T&C, dacă astfel de măsuri sunt necesare pentru a ne proteja pe noi sau pe alte persoane sau dacă ni se solicită prin lege sau de către o autoritate competentă. În acest caz, nu trebuie să încercaţi să republicaţi sau să retrimiteţi conținutul respectiv.
Review – este o evaluare scrisa de catre clientul sau beneficiarul unui produs, evaluare scrisa pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Dupa o perioada, in general 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui produs de pe site, Cumparatorului i se va solicita scrierea unui Review legat de Bunul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa prin intermediul adresei de email specificata de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul aduce contributie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in detalierea cat mai completa a caracteristicilor produselor.
1. Scrierea unui Review, Comentariu, Intrebare si/sau Raspuns se poate face de catre Clientul/Consumatorul site-ului. Informatiile inscrise pot fi pozitive sau negative si se vor referi doar la caracteristicile si modul de folosire al unui produs.
2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
3. Fiecare Client/Consumator, in momentul scrierii unui Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile specifice, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

  • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul de desfasurare a Comenzii (nu se vor scrie review-uri despre experienta cu Livratorul in cadrul review-ului de produs)
  • sa foloseasca doar limba romana (sunt acceptate cuvintele care, desi nu sunt in DEX, sunt de larga utilizare si fac referire la Produsul la care se face referire) si foloseasca un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni indecenti sau care pot jigni sau afecta orice alta persoana fizica si/sau juridica.
  • sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”
  • sa se asigure ca informatiile introduse sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate. 
  • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
  • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
  • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
  • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
  • sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii care scriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

  • fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
  • fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran,  a orientarii sexuale sau politice;
  • fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
  • fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este considerat neadecvat sau nu se incadreaza in regulile de mai sus, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a elimina Review-ul fara o instiintare prealabila

In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

PROMOȚII, REDUCERI SAU CONCURSURI

În unele perioade – la discreția noastră – putem avea promoții la unele produse, putem organiza concursuri cu premii sau putem oferi reduceri de preț sau transport gratuit pentru comenzi ce depășesc o anumită sumă stabilită de noi. La momentul respectiv, acestea vor face obiectul unor termeni şi condiţii sau regulamente de organizare - adiţionale acestor T&C - care vor fi afișate separat pe website.
 
Punctele de fidelitate:
- se acordă doar clienților care au cont înregistrat și valid
- 1 punct de fidelitate se ofera la echivalentul a 20 lei cheltuiti in magazin 
- 1 punct de fidelitate scade valoare cosului unei comenzi viitoare cu 1 leu
- procentul maxim al discount-ului care se poate aplica pe comanda este de 50% (ex. comanda 100 lei, procent 50%, oricate puncte ar avea clientul nu poate aplica mai multe decat maxim in valoare de 50 lei)
- taxa de livrare si taxa de procesare numerar nu vor fi calculate in puncte de fidelitate
- sunt valabile 1 an de la data oferirii
Punctele de fidelitate se acorda astfel:
- dupa 10 zile de la livrarea coletului catre client
- pentru comenzile care nu au solicitare de retur, punctele de lfidelitate vor fi retrase de la comenzile care vor fi returnate
- pentru toate produsele din magazinul online, cu exceptia produselor din categoriile: Carucioare (https://krista.ro/carucioare), Triciclete (https://krista.ro/triciclete), Vehicule electrice (https://krista.ro/vehicule-electrice), Produse La comanda (https://krista.ro/la-comanda), care nu vor beneficia de puncte de fidelitate.
- punctele de fidelitate nu pot fi cumulate cu alte promotii / vouchere in vigoare la momentul plasarii comenzii.


SECURITATE ȘI CONFIDENȚIALITATE


Datele pe care le furnizezi la crearea unui cont pe https://krista.ro sunt folosite pe de o parte pentru a te putea identifica și pentru a-ți putea livra produsele comandate cât mai repede și în condiții de siguranță, iar pe de alta pentru a realiza o bază de date care va fi utilizată pentru a vă anunța apariția unor oferte speciale, evenimente importante, modificări în oferta de produse etc. Obligația ta la momentul înregistrării pe site este să furnizezi date adevărate, exacte și complete despre tine, așa cum este cerut de formularele de înregistrare ce pot fi gasite pe site; să mentii și să innoiesti datele tale de inregistrare atunci cand este cazul.
Toate informatiile tale scrise în formularul de inregistrare (nume, adresa, adresa de e-mail, etc), precum și mesajele private sunt confidențiale și nu vor fi dezvaluite niciodata unei terte parti, exceptie facand cazurile în care legea ne obliga.
SC Krista Perfect Distribution SRL este inscrisa în registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal la ANSPDCP sub nr. 28517.
Politica anti-spam
Site-ul https://krista.ro nu incurajeaza spam-ul și va asigura ca datele dvs personale sunt în deplina siguranta dupa inregistrarea în baza noastra de date. Este important de retinut ca https://krista.ro  nu furnizeaza adresa ta de email unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde și nu ofera adrese de email obtinute prin intermediul acestui site. De asemenea, nu divulga adresa ta de email sau adresa postala altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul tau explicit.

INDICAȚII GENERALE PRIVIND UTILIZAREA JUCĂRIILOR ÎN CONDIȚII DE SIGURANȚĂ


Alegeți jucării potrivite pentru vârsta copilului, capacitățile și aptitudinile sale.
Înainte de a oferi jucării copiilor este recomandată igienizarea acestora.
Asigurați-vă că urmați recomandările referitoare la vârstă, în special în cazul copiilor care au sub 3 ani, cărora nu trebuie să le oferiți jucării care poartă simbolul de interzicere care vizează copiii între 0 și 3 ani sau avertismentul „Atenție. Nerecomandat copiilor sub 3 ani.” însoțite de indicarea pericolului.
În alegerea unei jucării, porniți de la cele din segmentul de vârstă corespunzător vârstei copilului care urmează să beneficieze de aceasta. Clasificarea jucăriilor pe grupe de vârstă ar trebui să reprezinte un prim criteriu de selecție al acestora.
Nu cumpărați jucării cu părți mici, detașabile, pentru copiii sub 3 ani, deoarece aceștia au tendința să bage jucăriile în gură și pot să se înece cu părțile mici.
Jucăriile care sunt destinate unui anumit grup de vârstă oferite unui copil având o vârstă în afara acestui segment pot să îi aducă acestuia atingere sănătății și integrității fizice (i.e. răniri, sufocare, deces).
Urmați cu atenție instrucțiunile pentru asamblarea și utilizarea sa corectă, așa cum este descrisă pe ambalaj, în instrucțiuni sau pe site.
Păstrați într-un loc sigur instrucțiunile și informațiile care sunt ambalate cu jucăria.
Înainte de utilizare/punerea în funcțiune a jucăriei, trebuie parcurse și însușite de către un adult instrucțiunile pentru asamblarea și utilizarea corectă a jucăriei. Împreună cu adultul sau sub supravegherea acestuia, copilul trebui să fie inițiat/să își însușească tehnicile pentru asamblarea și utilizarea corectă a jucăriei.
ATENTIE! Produsele care au roți gonflabile  - roțile se vor comporta diferit în perioade de an diferite ca temperatură, de aceea este necesară umflarea corespunzătoare a acestora; vara - jantele, anvelopele și cauciucurile se vor dilata și umflarea excesivă duce la explozia acestora, iar iarna jantele, anvelopele și cauciucurile se vor contracta de la frig și este posibilă ieșirea cauciucului de pe jantă. Cauciucurile și anvelopele sunt consumabile și NU intră pe garanție. Motoarele și acumulatoarele de la jucăriile de exterior au garanție de 6 luni.
Supravegheați copiii atunci când se joacă!
Asigurați-vă că toate jucăriile sunt utilizate cum se cuvine și sunt potrivite pentru vârsta și capacitățile copilului, respectiv corespund dezvoltării psiho-motorii a acestuia. În cazul anumitor jucării – cum ar fi trotinete, triciclete, biciclete, patinele cu rotile– ar trebui să se poarte întotdeauna căști și alte echipamente de protecție.
Din când în când, verificați starea jucăriilor
Jucăriile stricate sau uzate ar putea răni copilul și i-ar putea afecta sănătatea și siguranța. Îndepărtați imediat jucăriile stricate.
Îndepărtați toate ambalajele și păstrați întotdeauna instrucțiunile
Asigurați-vă că ambalajul nu constituie un obiect de joacă pentru copii, deoarece aceștia riscă să se sufoce. În cazul în care ambalajul conține avertismente de siguranță sau alte instrucțiuni, recomandăm păstrarea acestora în caz de nevoie.
Învățați-i pe copii să își aranjeze jucăriile, pentru a evita accidentele
Nu lăsați jucării pe scări sau pe podea în zone din casă prin care se circulă.
Semnalați-ne întotdeauna orice problemă de siguranță legată de o jucărie!
 
DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)

Întregul conținut al site-ului KRISTA.RO - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe și alte date - este proprietatea Krista.ro (site deținut și administrat de SC Krista Perfect Distribution SRL) și a furnizorilor săi și este aparat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuala și industriala. Folosirea fără acordul nostru scris a oricăror elemente enumerate mai sus intră sub incidența legii și se pedepsește conform legislației în vigoare. Se permite folosirea site-ului krista.ro numai în limitele menționate în prezentul document.


SC Krista Perfect Distribution SRL deține Certificat de înregistrare a mărcii KRISTA la OSIM (marcă combinată, individuală) acordat în temeiul Legii nr 84/1998 privind mărcile și indicațiile geografice (republicată) pentru clasele Nisa: 11, 12, 16, 20, 25, 28 și 35.
În cazul în care constatați încălcarea drepturilor de autor, sau considerați că Krista.ro încalcă oricare din aceste drepturi va rugam să ne contactati la adresa legal@krista.ro